13:38 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اصلاح الگوی کشت

سالی ۶ درصد به بهره‌وری آب در تولیدات کشاورزی اضافه شده است
پایگاه خبری راد: معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت گفت: بهره‌وری آب در تولید محصولات کشاورزی در پنج سال گذشته هر سال شش درصد اضافه شده است و بخش کشاورزی همه تمرکزش بر بهره‌وری آب است.
منابع آب سمنان در سال 97 نرمال نیست
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: به جهت وضعیت نزولات جوی و کاهش بارندگی و اثرگذاری آن بر آبدهی چشمه‌ها، قنات‌ها و آورد رودخانه‌ها، سال 1397، برای استان سمنان سال نرمال آبی نخواهد بود.
واردات سالانه یک میلیارد مترمکعب آب مجازی به یزد
پایگاه خبری راد: رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد با اشاره به معضل کم‌آبی و تاثیرات آن به ویژه در بخش کشاورزی، گفت: علاوه بر برنامه‌ریزی برای کاهش آب مصرفی بخش کشاورزی استان به نصف میزان کنونی، سالانه قریب یک میلیارد مترمکعب آب مجازی در قالب نهاده‌های بخش دام و طیور به استان وارد می‌شود.
کاهش 16 هکتاری سطح زیرکشت گندم در یزد
پایگاه خبری راد: مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی یزد گفت: با توجه به استمرار خشکسالی و افت سطح آب‌های زیرزمینی در 10سال گذشته ، سطح زیرکشت گندم در استان 16هزار هکتار کاهش‌ یافت است.
راهی جز طی کردن مسیر مزرعه تا سفره نداریم
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه در بخش کشاورزی راهی جز طی کردن مسیر از مزرعه تا سفره نداریم گفت: این زنجیره باید به درستی شکل بگیرد تا اهداف محقق شود، اگر یکی از حلقه های زنجیره مفقود باشد فرایند به درستی شکل نخواهد گرفت.
 اردکانیان بهترین گزینه برای وزارت نیرو است
پایگاه خبری راد، رئیس پیشین سازمان حفاظت از محیط زیست، اردکانیان را بهترین گزینه برای حضور در وزارت نیرو دانست و ابراز امیدواری کرد که وی با کسب آرای بالای نمایندگان، بتواند با قدرت منابع آبی را مدیریت کند.
صفحه قبل | صفحه بعد